<- terug naar nieuws

Bas behaalt de Gouden Oor Standaard

Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (Bas) heeft de Gouden Oor Erkenning IKM-1 behaald binnen de  Gouden Oor Standaard. Het Gouden Oor is de opvolger van het Integraal Klachten Management (IKM) 3000 en staat voor ‘Luisteren naar klanten’.

Het behalen van de Gouden Oor Erkenning toont aan dat Bas klanttevredenheid belangrijk vindt, wat terug te vinden is in de kernwaarden en de visie. Verder geeft het aan dat Bas open staat voor verbetering van haar informatievoorziening en behandeling van geluidshinder klachten, meldingen hierover zorgvuldig behandelt en lering trekt uit klachten om op basis daarvan verbeteringen door te voeren.

Het certificaat is voor één jaar verleend door DNV GL Business Assurance, een onafhankelijk certificeringsbedrijf. Een auditor van DNV GL heeft in januari 2015 de processen van Bas beoordeeld en op grond daarvan Bas voorgedragen voor certificering.

Meer informatie over de Gouden Oor Standaard kunt u vinden op http://goudenoor.nl/

 

Maatschappelijkeraad Schiphol plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Maatschappelijkeraad Schiphol ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video’s), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.