<- terug naar nieuws

BAS past bereikbaarheid in het weekend aan

De bereikbaarheid van het Bewonersaanspreekpunt Schiphol (BAS) is aangepast. Vanaf 1 juni is het BAS tijdelijk in het weekend  niet telefonisch bereikbaar en kan er geen voicemail ingesproken worden. Door deze aanpassing kan BAS de snelheid en kwaliteit van de overige communicatiekanalen blijven waarborgen.

Het stellen van vragen blijft zeven dagen per week mogelijk via info@mailbas.nl of via de website www.bezoekbas.nl onder het tabblad vragen/klachten. Via de website kunnen klachten tevens direct in het registratiesysteem ingediend worden. Het Bewonersaanspreekpunt is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00-17.00 uur.

Maatschappelijkeraad Schiphol plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Maatschappelijkeraad Schiphol ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video’s), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.